EN GOD INVESTERING

I tider med økonomiske udfordringer for alle, evaluerer de fleste it-afdelinger hver eneste investering nøje. En investering i Service Management bliver hurtigt økonomisk rentabel. Du får nemlig en lang række oplagte fordele.

 

AUTOMATISEREDE PROCESSER

De fleste virksomheder har tidskrævende interne processer. Men ofte er mange arbejdsgange ens, og derfor kan de beskrives og automatiseres. Har du et gennemsnitligt it-budget, er 50% af det øremærket til lønudgifter. Med velfungerende og automatiserede processer kan du reducere disse udgifter markant og frigøre ressourcer til andre formål. Derfor er det værd at overveje Service Management, der netop kan hjælpe dig med at understøtte og automatisere dine processer, så du opnår en større effektivisering.

Du får månedlig rapportering på driftsstatus og incidents, driftsmøder, mulighed for adgang til Self Service portal hvor du kan oprette incidents og service requests, oprette nye servere og services (efter templates), anmode om nye eller ændrede serviceniveauer, adgang til vores systemintegrations-konsulenter etc. Altsammen til en fast månedlig pris som du kan lægge ind i budgettet.

 

PROAKTIV OVERVÅGNING AF IT-INFRASTRUKTUREN

Overvågning er essentielt, når det gælder komplekse it-installationer med mange forskellige forretningskritiske applikationer. Overvågning af virksomhedens it-infrastruktur kan imidlertid være meget ressource- og tidskrævende.

En af de helt store fordele ved konstant overvågning af it-infrastrukturen er, at ressourcer frigøres fra brandslukning, og i stedet kan fokuseres på forretningsudvikling, optimering, fremtidssikring og videreudvikling af it-infrastrukturen. Dertil er du sikker på, at den generelle helbredstilstand for de forskellige systemer er, som den skal være, og at du løbende får information fra specialister om proaktiv fejretning og tiltag, der vil være at anbefale fremadrettet.  Det giver optimeret drift og eliminerer tidsforbrug.

VI LEVERER:

  • Organiseret it-support
  • Optimeret service desk
  • Hurtigere problemløsning
  • Reduceret bemanding
  • Driftssikre løsninger
  • Udvidet supportvindue
  • Forudsigelige it-omkostninger
  • Adgang til selvbetjening

SKAL VI HJÆLPE DIG?

Lad Datacon Enterprise Solutions stå for hele eller dele af den daglige overvågning, så hverdagen frigøres til en forøget effektivitet.

Du kan selvfølgelig skrue op og ned for omkostningerne til overvågning i det omfang, det er nødvendigt.

Dennis Wøldike
Hostingchef

T: +45 26 337 023
Send en mail til Dennis

DET SIGER VORES KUNDER
Arbejdsgangen omkring breve er minimeret med halvanden måned. Dette er et led i at optimere på den service, vi leverer, så vi kan frigøre ressourcer til at skabe loyalitet, fastholde og hverve kunder.
STÆRKE PARTNERE

Datacon Enterprise Solutions er Hewlett Packard Enterprise Platinum Partner, hvilket betyder, at vi er en af de tungeste HPE løsningsspecialister på markedet, og én ud af kun to Platinum-partnere i Danmark.

Datacon Enterprise Solutions er HP Gold Specialist og Lenovo PC Partner Platinum. Det strategiske samarbejde bekræftes af vores store udvalg af certificeringer, ekspertise og succes. Det betyder, at vi er klædt på, til at give jer den skarpeste rådgivning og konfigurere de bedste løsninger.

Vi er Microsoft Cloud Solution Provider og Gold Partner, hvilket repræsenterer det højeste niveau af kompetencer og ekspertise på Microsofts teknologier. Det er samtidig et udtryk for vores tætte samarbejde med Microsoft og vores mange timers uddannelse og certificeringer.

Hewlett Packard Enterprise Platinum Partner

LAD OS RINGE DIG OP

Send os dit nummer, så ringer vi dig op og besvarer de spørgsmål du måtte have.